Hoe gebruik je hashtags op Instagram?

Hoe gebruik je hashtags op Instagram?

Hashtags worden veel gebruikt op Instagram. Wie gebruikt ze niet tegenwoordig? Het juist gebruiken van hashtags kan leiden tot meer bereik en nieuwe volgers. In deze blog lees je hoe je een hashtag ...
Hoe start je met Google Ads voor jouw bedrijf?

Hoe start je met Google Ads voor jouw bedrijf?

Dagelijks zoeken we meer dan 3,5 miljard keer, wat jaarlijks neerkomt op een biljoen. We zoeken erop los en onze vriend Google helpt ons vinden. Het is dan ook niet gek dat Google Ads nog steeds heel ...
Hoe gebruik je LinkedIn voor bedrijven?

Hoe gebruik je LinkedIn voor bedrijven?

LinkedIn is het beste platform om met je bedrijf direct in contact te staan met klanten, professionals en andere bedrijven in jouw industrie. De mogelijkheden op LinkedIn zijn eindeloos en ook zonder ...
Hoe kies je de juiste tone of voice voor jouw bedrijf?

Hoe kies je de juiste tone of voice voor jouw bedrijf?

De tone of voice is een afspiegeling van jouw merk of bedrijf, het helpt je om een connectie te maken met je doelgroep en het is uniek. Het gaat er niet altijd om wat je zegt, maar ook om hoe je iets ...
Hoe zet je social media in voor je event?

Hoe zet je social media in voor je event?

Social media is de beste, snelste en goedkoopste manier om jouw event goed op de kaart te zetten. Je bent met een paar klikken verwijdert van je doelgroep. Maar hoe zet je social media nou het beste ...
Hoe maak je een goede buyer persona?

Hoe maak je een goede buyer persona?

Communicatie Manager Marieke, Designer Dave of Finance Ferry. Weet jij al wie jouw buyer persona's zijn? Hoeveel weet je eigenlijk over jouw ideale klant? Leer in deze blog hoe je jouw buyer persona ...
Hoe bouw je een goede Facebook advertentie?

Hoe bouw je een goede Facebook advertentie?

Op Facebook adverteren lijkt zo makkelijk... Je klikt naast je bericht op 'promoot', gooit er wat geld tegenaan en gaan! Alleen is dat promoten niet zo effectief als adverteren. Een goede Facebook ...
Zo kies je de beste online marketing tool voor jouw organisatie

Zo kies je de beste online marketing tool voor jouw organisatie

Met zoveel online marketing tools op de markt is het lastig om de juiste te kiezen voor jouw organisatie. Welke tool moet je kiezen? In dit artikel vertellen we je waar je op moet letten, wat je moet ...
De ultieme lead generation checklist

De ultieme lead generation checklist

Hoe goed je bedrijf in sales is kun je direct linken aan hoe goed je bedrijf is in het binnenhalen van leads. Zonder leads hou je geen bedrijf over, want zonder leads geen klanten. Één van jouw ...
Hoe bedenk je een goede blogtitel?

Hoe bedenk je een goede blogtitel?

Een blogtitel bepaalt of iemand wel of geen tijd gaat investeren in het lezen van jouw blog. Het is een must! Je hebt alleen niet veel tekens om iemand te overtuigen: het moet kort en krachtig. Dus ...
No More Posts