Social media uitbesteden? Dit zijn de voordelen

Social media uitbesteden? Dit zijn de voordelen

Het aanmaken van social media accounts kost weinig tijd. De investering van tijd zit hem vooral in het onderhouden van deze accounts. Ten eerste heb je een social media plan nodig. Dit plan volgen ...
In 6 stappen naar een super sterk social media plan

In 6 stappen naar een super sterk social media plan

"Gewoon" beginnen met social media is misschien wel het makkelijkste om te doen, maar zal op lange termijn niet standhouden. De tijd die het kost om social media vruchtbaar te maken voor een bedrijf ...
Hoe vind je jouw target audience op social media?

Hoe vind je jouw target audience op social media?

Worstel jij met het bereiken van jouw doelgroep op social media? Veel bedrijven lukt het niet goed om hun target audience op social media aan te spreken. Vaak posten deze bedrijven lukraak berichten ...
De voordelen van adverteren op social media

De voordelen van adverteren op social media

De effectiviteit van social media voor bedrijven is groot. Je kunt niet alleen gemakkelijk je doelgroep bereiken, je kunt ook tegen lage kosten snel meer brand awareness genereren, een specifieke ...
Zo pak je adverteren op Instagram aan

Zo pak je adverteren op Instagram aan

Als je meer bereik wilt op Instagram is adverteren the way to go. Door het kiezen van de juiste doelgroep kun je heel gemakkelijk jouw advertenties laten zien aan jouw potentiële klanten. Adverteren ...
Hoe gebruik je hashtags op Instagram?

Hoe gebruik je hashtags op Instagram?

Hashtags worden veel gebruikt op Instagram. Wie gebruikt ze niet tegenwoordig? Het juist gebruiken van hashtags kan leiden tot meer bereik en nieuwe volgers. In deze blog lees je hoe je een hashtag ...
Hoe start je met Google Ads voor jouw bedrijf?

Hoe start je met Google Ads voor jouw bedrijf?

Dagelijks zoeken we meer dan 3,5 miljard keer, wat jaarlijks neerkomt op een biljoen. We zoeken erop los en onze vriend Google helpt ons vinden. Het is dan ook niet gek dat Google Ads nog steeds heel ...
Hoe gebruik je LinkedIn voor bedrijven?

Hoe gebruik je LinkedIn voor bedrijven?

LinkedIn is het beste platform om met je bedrijf direct in contact te staan met klanten, professionals en andere bedrijven in jouw industrie. De mogelijkheden op LinkedIn zijn eindeloos en ook zonder ...
Hoe kies je de juiste tone of voice voor jouw bedrijf?

Hoe kies je de juiste tone of voice voor jouw bedrijf?

De tone of voice is een afspiegeling van jouw merk of bedrijf, het helpt je om een connectie te maken met je doelgroep en het is uniek. Het gaat er niet altijd om wat je zegt, maar ook om hoe je iets ...
Hoe zet je social media in voor je event?

Hoe zet je social media in voor je event?

Social media is de beste, snelste en goedkoopste manier om jouw event goed op de kaart te zetten. Je bent met een paar klikken verwijdert van je doelgroep. Maar hoe zet je social media nou het beste ...
No More Posts