Sluiten jouw blogs al aan op de buyer’s journey?

Sluiten jouw blogs al aan op de buyer’s journey?

Een gaaf bedrijf wordt niet van de ene op de andere dag klant, eerst ondergaat de prospect de buyer’s journey. Tijdens de buyer’s journey is de prospect informatie aan het verzamelen over het ...
Blog schrijven voor dummies

Blog schrijven voor dummies

Hoe schrijf je een blog? Het is een onbetwiste uitdaging om een leuke en interessante blog te schrijven. Het dagboek dat je misschien als kind bijhield, is er niets bij. Als blogger moet je ...
SEO tips: hoe word je website beter vindbaar op Google?

SEO tips: hoe word je website beter vindbaar op Google?

SEO is enorm belangrijk voor je website. Door middel van SEO kun je ervoor zorgen dat jouw website organisch beter vindbaar is op zoekmachines als Google. In deze blog zetten we 10 praktische SEO ...
SEO blog tips voor meer traffic

SEO blog tips voor meer traffic

Een SEO blog schrijven, hoe doet je dat? Wat houdt SEO in en hoe pas je het toe in blogs? In deze blog leren we je de SEO basis regels voor blogs.   Wat betekent SEO?  SEO staat ...
Wanneer ga je voor 'outbound' of 'inbound' marketing?

Wanneer ga je voor 'outbound' of 'inbound' marketing?

De meningen over outbound en inbound marketing kunnen stevig verschillen. De ene marketeer kiest ervoor om in een zo groot mogelijke vijver de hengel uit te gooien (outbound), terwijl de andere ...
Hoe start je een online community voor jouw bedrijf

Hoe start je een online community voor jouw bedrijf

Je kunt heel veel doen om jouw bedrijf succesvol te maken. Een vlijmscherpe marketingcampagne starten, nieuwe producten of services bedenken om een andere (grotere) doelgroep aan te trekken of een ...
SEO: hoe werkt een zoekmachine zoals Google?

SEO: hoe werkt een zoekmachine zoals Google?

Voordat je aan jouw SEO-strategie begint, duiken we eerst in de wondere wereld van digitale zoekmachines. Hoe bepaalt Google bijvoorbeeld welke resultaten jij in jouw zoekopdracht krijgt en op welke ...
Hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwsbrief wél gelezen wordt?

Hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwsbrief wél gelezen wordt?

“Laten we gewoon een nieuwsbrief maken!” Hoe vaak horen we dat wel niet tijdens marketingvergaderingen, niet waar? En gelijk hebben marketeers: nieuwsbrieven zijn een geweldige manier om jouw publiek ...
Een contentkalender voor Twitter maak je zo!

Een contentkalender voor Twitter maak je zo!

Een leuke hashtag, een grappige GIF, een goede Retweet en Trending Topics. Dit zijn een aantal van de onderdelen waar jij rekening mee moet houden bij het maken van een contentkalender voor Twitter. ...
Hoe maak je aantrekkelijke visuele content?

Hoe maak je aantrekkelijke visuele content?

Ieder bedrijf maakt content, of het nu om een interne nieuwsbrief onder werknemers gaat, een artikel op je website over een bepaald product of je bedrijfsprofiel op LinkedIn. Met content vertel je ...
No More Posts